FANDOM

Sami Keinänen (s. 1973, Rovaniemi) on suomalainen basisti, joka soitti bassoa Lordi-yhtyeessä vuosina 1996-1999. Keinänen käytti yhtyeessä taiteilijanimeä G-Stealer. Keinäsen ura Lordissa päättyi vuonna 1999, kun hän lähti Englantiin töihin. Keinäsen seuraajaksi basistiksi liittyi Sami Wolking. G-Stealerin käyttämä naamari muistutti suuresti rumpali Sampsa Astalan Kita-naamiota. Itse asiassa naamari oli sama ja osa puvusta oli uusiokäytössä. Merkittävin ero oli se, ettei G-Stealerin naamiossa ollut hiuksia näkyvissä.

G-Stealer Lordissa Muokkaa

G-Stealer on Lordin alamaisista ensimmäinen mutta myös samalla lyhytaikaisin. Yleisesti uskotaan että G-Stealer kuuluu samaan avaruusolioiden rotuun kuin Kita. Myös G-stealerin alkuperä lienee siis Mu Araen tähtijärjestelmässä, ja sitäkin on mitä ilmeisimmin käytetty puhtaasti sodankäyntitarkoituksessa. - Tämä nimettömän rodun suurin vaikutus valtaisan tuhon lisäksi on aiheuttaa kauhua vastustajan rivistössä, ja tätä reaktiota se aiheuttaa valtavan verisellä taistelutavallaan. Juuri tästä syystä tämä nimenomainen yksilö oletettavasti lähetettiin aikoinaan maapallolle. Vaikka tämän rodun edustajia ei ole havaitu planeettamme historian aikana kuin kolmeen eri otteeseen, ovat niiden toimintatavat ja luonne kirjattuina hyvin tarkkaan. Nämä äärimmäisen brutaaleja taistelukeinoja käyttävät terävähampaiset petoapinat ovat syntyneet tuhoamaan ja tappamaan, ja ehkäpä juuri siitä syystä Mr. Lordi tarjosi G-Stealerille aikoinaan yhteistyötä. Kuten mainittua, G-Stealer oli aikoinaan ensimmäinen vahvistus Mr. Lordin hirviölaumaan. Siitä, että miten, milloin ja miksi osapuolten välit aikoinaan erkanivat, ei ole tietoa. Joidenkin tarinoiden mukaan G-Stealer olisi kääntynyt tuntemattomasta syystä Mr. Lordia vastaan ja hyökännyt tämän kimppuun, mutta koettuaan verisen tappion kadonnut jälkiä jättämättä. G-Stealerin tarkemmista vaiheista ei ole yleisesti jaossa tai tiedossa olevia dokumentteja. - Kuten muutkin rotunsa edustajat, myös G-Stealer on varustettu ketjuilla ja koukuilla. Niiden avulla näitä petoja on tarkoitus pitää hallinnassa. Orjuuttajat ovat myös lisänneet niiden niskaan implanttina eräänlaisen lähettimen, jonka avulla pedot on tarkoitus pitää hallinnassa. Niiden hurjan ja aggressiivisen luonteen takia monet näistä yrityksistä ovat päättyneet kuitenkin traagisesti. - Fyysisesti G-Stealer pärjää voimiltaan ja kyvyiltään toiselle rotunsa tunnetulle edustajalle, Kitalle. Ei ole tiedossa, kuinka nämä kaksi äärimmäisen aggressiivista yksilöä reagoisivat toisiaan kohtaan jos ne kohtaisivat. Mahdollisen yhteenoton seuraukset voisivat olla katastrofaalisia.