FANDOM

Would You Love a Monsterman? on Lordin läpimurtohitti vuodelta 2002. Kappale julkaistiin singlenä ja musiikkivideona kesällä 2002. Single nousi toisella viikollaan Suomen listaykköseksi. 500:lle ensimmäiselle singlen ostajalle kesällä 2002 jaettiin myös 12-sivuinen Monster Magazine -sarjakuvalehti, joka on nykyisin todellinen keräilyharvinaisuus. Ensimmäisellä demolla, Napalm Marketilla, kappaleen nimi oli I Would Do It All for You.

Singlen kappaleet Muokkaa

  1. "Would You Love a Monsterman?" (3:04)
  2. "Biomechanic Man" (3:23)
  3. "Would You Love a Monsterman?" (radio edit) (3:04)

Singlellä olevat kappaleet ovat eri versioita kuin Get Heavy -albumilla.

Lisäksi single sisältää Would You Love a Monsterman? -musiikkivideon. Singlestä on saatavana saksalainen versio, jossa on erilainen kansikuva sekä yksi viidestä Lordi-keräilykortista. Musiikkivideolla pieni tyttö on saapunut syksyiselle hautausmaalle, jossa haudoista esiin nousevat Lordin jäsenet.

Uusioversio Muokkaa

Kappaleesta julkaistiin uusioversio ja uusi musiikkivideo syksyllä 2006. Uusioversio julkaistiin Yhdysvaltojen markkinoita varten.

Single julkaistiin promo-muodossa radioasemien soitettavaksi, mutta singlen olisi voinut saada Olvin järjestämästä Lordi Cola -kilpailusta nimikirjoituksilla tai ilman. Singleä valmistettiin vain muutama sataa kappaletta, mikä tekee siitä harvinaisen. Would You Love A Monsterman 2006-musiikkivideo sijoittuu ruumishuoneeseen, jossa alkaa tapahtua yliluonnollisia asioita ja ruumishuone joutuu Lordin valtaan.

Singlen kappaleet Muokkaa

  1. Would You Love A Monsterman? (2006 version) (3:04)